Fick för många många år sedan akupunktur mot smärta och stelhet. Mådde kanon efter 10 gånger, men har med åren blivit sämre och sämre igen.För drygt en månad sedan började jag gå till en akupunktör här i Oslo men har väl inte riktigt trivts med henne. Därför ska jag prova en ny så ska försöka hinna slå en pling i morgon och boka tid.
 
Jag har även bokat tid nästa vecka för att fixa mina naglar. Bröt en i fredags när jag skulle hjälpa min brukare att klä av sig och har försökt limma nageln utan något vidare resultat, så det får bli en sväng till nagelteknologen igen helt enkelt.
 
Det är trevligt att få rå om sig själv lite och även om det kostar, så måste det få kosta ibland. Är på tok för dålig på detta med att lägga pengar på mig själv, men försöker bli bättre. :)

Kommentera

Publiceras ej