Är inne i en period när jag är lite låg. Jag har lite medicinska bekymmer så att säga och jag tycker det är så svårt med läkare och att aldrig få några kloka svar. Allt är så jäkla segt och det blir aldrig bra. Ena bakslaget efter det andra. Det är tre år sedan jag började behandlas och i början var vi helt säkra på att detta skulle gå som på räls, vilket det visade sig inte alls göra, så det känns lite hopplöst. Samtidigt vet jag att det finns de som har det värre än jag så jag ska väl inte klaga egentligen, men sista tiden har det varit lite väl mycket. Är ofta så efter en behandlingsperiod men det brukar gå över efter ett tag och så sätter det igång igen lagom man vant sig vid lugnet. Är skönt att slippa tänka på skiten ibland faktiskt. Jaja, väntar svar från läkaren. Ringde igår men då var han på möte, idag ringde han, men jag hörde tyvärr inte, men i morgon ska jag hålla koll på telefonen. Jag misstänker att jag i morgon får ett svar som jag inte alls vill ha, lät så igår på sköterskan jag pratade med då, men det återstår att se.

Idag har vi varit en sväng till Sverige och handlat lite. Skönt att fylla upp skåpen till humana priser. I morgon ska jag först jobba lite och sen fika med några nyfunna vänner. Blir trevligt hoppas jag.

Kommentera

Publiceras ej